Aktualność "Informatyzacja Poczty Polskiej"

Już od kilku miesięcy Poczta Polska opracowuje i wdraża zmiany, które mają zapewnić jej utrzymanie klientów. W ostatnim czasie wprowadziła już neokartę, umożliwiającą wysyłanie maila jako papierowej karty, a także elektroniczne awizo, czyli powiadamianie o przesyłce SMS-em. Jednak informatyzacja to nie jedyne zmiany, jakie czekają tę instytucję. Jak mówi Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu Poczta Polska Usługi Cyfrowe, w wywiadzie dla portalu Interaktywnie.com, z czasem mają powstawać spółki, wyspecjalizowane w określonych sektorach i usługach.

I chociaż, jak twierdzi prezes, tradycyjne placówki pocztowe nie znikną, plany są takie, aby zmienić je na bardziej zautomatyzowane. Dużym ułatwieniem ma być także wprowadzenie e-usług w zakresie składania opłat pocztowych. Będzie to dotyczyło także tradycyjnych znaczków, za które będzie można zapłacić w Internecie. Natomiast tradycyjne znaczki będą nadal produkowane, jednak głównie dla celów kolekcjonerskich.

Nie wszyscy użytkownicy poczty są jednak zainteresowani zmianami. Z najnowszych badań Homo Homini wynika, że aż 35 procent Polaków nie chce korzystać z nowych rozwiązań. Grzegorz Świdwiński uspokaja, że poczta w tradycyjnej postaci nie przestanie istnieć i dla osób niezainteresowanych e-usługami zaproponuje inną ofertę. Celem jest pokazanie, że Poczta Polska się zmienia. Osoby, które obawiają się nowych technologii, również mogą odetchnąć z ulgą. Plan marketingowy obejmuje bowiem także edukowanie społeczeństwa w użytkowaniu nowych rozwiązań.


Źródło: Interaktywnie.com

DATA PUBLIKACJI: 2013-10-30 » Posostałe aktualności
podatki
fax (61) 850 13 61
tel. (61) 852 85 06
Kancelaria Doradcy Podatkowego NI&KU :: Poznań: : VAT :: PIT :: CIT :: Podatki :: ZUS-y :: Kadry :: Płace :: Obsługa Księgowa :: Doradztwo :: Porady
Powered by mAdmin & mDoradca
Projekt i wykonanie BerMar multimedia