Aktualność "Sprzedaż bezpośrednia wciąż popularna"

W dobie Internetu wydaje się, że tradycyjne formy sprzedaży cieszą się mniejszym zainteresowaniem. Tymczasem okazuje się, że średnio co drugi Polak chętnie korzysta ze sprzedaży bezpośredniej i docenia fakt, że to konsultant przychodzi do klienta oferować towary lub usługi.

Nie brakuje klientów, którzy przed zakupem chcą osobiście przetestować oferowane produkty, wielu docenia też bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, który może wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie ich pytania i ma szeroką wiedzę o produkcie czy usłudze. Plusem w tym wypadku jest też czas – klient nie musi się spieszyć z podjęciem decyzji, w dodatku może umówić się na spotkanie w dogodnym dla siebie terminie. Jeśli dodać, że nie wszystko da się kupić przez internet na podstawie treści wyświetlanych na monitorze, można łatwo wysnuć wniosek, że popularność sprzedaży bezpośredniej raczej nie będzie spadać.

Sprzedaż bezpośrednia zaczęła się rozwijać w Polsce w latach 90-tych i stopniowo zyskiwała coraz większą popularność. Początkowo była jedynie sprzedażą uzupełniającą do sprzedaży detalicznej. Obecnie wykorzystywana jest dodatkowo jeszcze w e-handlu oraz innych kanałach dystrybucji.


Źródło: IAR Polskie Radio


DATA PUBLIKACJI: 2015-08-28 » Posostałe aktualności
podatki
fax (61) 850 13 61
tel. (61) 852 85 06
Kancelaria Doradcy Podatkowego NI&KU :: Poznań: : VAT :: PIT :: CIT :: Podatki :: ZUS-y :: Kadry :: Płace :: Obsługa Księgowa :: Doradztwo :: Porady
Powered by mAdmin & mDoradca
Projekt i wykonanie BerMar multimedia